Regulamin rezerwacji usług
§ 1
DEFINICJE
Administrator, Usługodawca i Sprzedawca: Mózgownia Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. Gen. Okulickiego 35E, NIP: 6423252746, REGON: 528494594, KRS Nr 0001103257
Użytkownik:: osoba dokonująca rezerwacji lub/i zakupu usług psychologicznych/terapeutycznych.
§ 2
ZASADY OGÓLNE
-
Użytkownikiem może zostać osoba pełnoletnia.
-
W przypadku usług stacjonarnych Użytkownikiem może zostać opiekun osoby niepełnoletniej, który dysponuje pełnią praw rodzicielskich.
-
Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji formy świadczenia usługi lub odmowy jej wykonania, mając na uwadze stan psychiczny lub zdrowia Użytkownika.
-
Usługi stacjonarne oraz usługi on-line nie będą świadczone w stosunku do osób, które są pod wpływem środków odurzających,
-
Usługi on-line nie będą dodatkowo świadczone w stosunku do osób, które mają myśli samobójcze, okaleczają się lub są
po próbach samobójczych, są uzależnione od środków odurzających, cierpią na ciężkie objawy depresji lub zaburzenia osobowości albo zmagają się z innymi problemami wymagającymi pomocy stacjonarnej. -
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieznajomość regulaminu przez Użytkownika.
-
Wszelkie uwagi, pytania lub wątpliwości należy kierować do Administratora telefonicznie, pod Nr 666-115-175, mailowo,
na adres: biuro@mozgownia.pl, lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie www.mozgownia.pl, w zakładce „kontakt”.
§ 3
REZERWACJA, PŁATNOŚCI, ANULOWANIE WIZYTY
-
Użytkownik ma możliwość zarezerwowania terminu spotkania stacjonarnego lub on-line, z wykorzystaniem systemu rezerwacyjnego na stronie www.mozgownia.pl/rezerwacje.
-
Rezerwacja usług online podlega płatności z góry, wnoszonej w momencie dokonywania rezerwacji.
W indywidualnych przypadkach (zgłaszanych na zasadach określonych w § 2 pkt 7) możliwe jest dokonanie płatności przelewem tradycyjnym. -
Usługi stacjonarne podlegają opłacie jak usługi on-line lub w gabinecie, podczas ich świadczenia, z wykorzystaniem terminala płatniczego lub gotówką.
-
Rezerwacja terminu usługi stacjonarnej może wymagać wniesienia zadatku, który podlega zwrotowi w przypadku zgłoszenia rezygnacji z wizyty, co najmniej na 24 h przed jej terminem.
-
Ceny usług są zgodne z cennikiem zawartym na stronie rezerwacji.
-
Rezerwacja usługi on-line, która nie zostanie opłacona w ciągu 12 h od chwili jej dokonania zostanie automatycznie anulowana.
-
W przypadku wizyt on-line istnieje możliwość ich anulowania, z pełnym zwrotem ceny, jednak nie później niż 24 h przed planowanym spotkaniem.
-
W przypadku wizyt karnetowych, istnieje możliwość zmiany terminu, jednak nie później niż 24 h przed planowanym spotkaniem
-
W przypadku przekroczenia terminu, o którym mowa w pkt. 7 i 8, wniesiony zadatek lub opłata karnetowa za spotkanie nie ulega zwrotowi.
-
W przypadku żądania faktury za wykonaną usługę, klient zobowiązany jest przekazać Administratorowi dane niezbędne
do jej wystawienia. Faktura zostanie przesłana na wskazany adres mailowy. -
W przypadku zakupu usług w formie karnetu uprawniającego do zniżki, nie ma możliwości zwrotu części karnetu, gdyż stanowi on jeden produkt. Dopuszcza się możliwość przekazania karnetu innemu użytkownikowi do wykorzystania.
§ 4
REKLAMACJE
-
Usługi psychologiczne świadczone są zgodnie z zasadami obowiązującego kodeksu etyczno-zawodowego psychologa.
-
W uzasadnionych przypadkach, psycholog może zalecić konsultacje lekarskie bądź specjalistyczne.
-
Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek niepożądane skutki wynikające z niewłaściwego zastosowania informacji zawartych na stronie www lub otrzymanych w trakcie wykonywania usługi.
-
Reklamacje należy zgłaszać na adres email: biuro@mozgownia.pl.
-
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia.
§ 5
DANE OSOBOWE
-
Użytkownik dokonując rezerwacji przekazuje dobrowolnie swoje dane osobowe niezbędne do identyfikacji.
-
Dane te są przechowywane przez Administratora zgodnie z polityka prywatności.